Barwy kobiecosci by Axami

wtorek, 30 października 2012

Halloween z Victoria's Secret


Halloween jest jednym z najpopularniejszych świąt w Stanach Zjednoczonych. Dynie, kostiumy i tak popularna zabawa „cukierek albo psikus” na stałe wpisała się w tradycję Amerykanów. Nie jest to dzień wolny od pracy o czym mogą się przekonać również aniołki Victoria’s Secret, które w Halloween zaprezentują specjalną kolekcję bielizny.

To, co zaprezentują na sobie Alessandra Ambrosio, czy Miranda Kerr utrzymane jest w ścisłej tajemnicy. Nadmierna ostrożność managerów marki wynika z wcześniejszego przecieku o tym, kto przejdzie podczas pokazu marki w najdroższym biustonoszu na świecie, Fantasy Bra. 



Bazując na kolekcji bielizny z 2011 roku możemy jedynie się domyślać, że obecna będzie niezwykle seksowna i zmysłowa. Rok temu prezentowała ją na sobie, pochodząca z południowej Afryki, Candice Swanepoel. Niezależnie od tego, czy na zdjęciu wcielała się w seksowną stewardessę czy kusząco niewinną pannę młodą, prezentowała się zjawiskowo, jak na aniołka Victoria’s Secret przystało. 



Fot. Victoria’s Secret

czwartek, 25 października 2012

Dzikość serca


Wzory zwierzęce są jednym z najchętniej wybieranych przez Nas trendów. Lubimy tygrysie paski, cętki, nie wspominając już o podobiznach zwierząt na ubraniach. Uwielbiają je również projektanci, dlatego w tym roku dla żadnej fanki printów nie zabraknie inspiracji. 

Motywy zwierzęce w swoich kolekcjach wykorzystało wiele światowych marek. Dolce&Gabbana czy Anna Sui proponują cętkowe, obszerne płaszcze a Christopher Kane krótkie, cętkowe kurtki. Inne włoskie marki, a dokładniej Blumarine oraz Just Cavalli proponują wzory zwierzęce w wersji total look. Na podobną sylwetkę zdecydował się również Diesel Black Gold. Bardzo wyrafinowane kreacje zaprezentował Gucci podczas pokazu kolekcji haute couture w Mediolanie. Jedną z nich była długa, szmaragdowa suknia w cętki. Kolor zupełnie odmienił charakter kreacji, która prezentowała się zjawiskowo na wybiegu. 





Pomimo, iż część osób uważa je za tandetne, cętki czy tygrysie paski powracają co sezon na ubraniach lub dodatkach. Przy tak mocnym i zdecydowanym wzorze najlepiej wyglądają klasyczne dodatki i biżuteria, która dopełni całą stylizację. Wystarczy jedynie odrobina kreatywności, aby obudzić w sobie ukrytą kocicę. 

wtorek, 23 października 2012

Irina Shayk i bielizna La Clover


Jest Rosjanką, w której płynie tatarska krew, a przez oryginalną urodę często myślano, iż pochodzi z Ameryki Południowej. Irina Shayk pomimo, iż dość późno rozpoczęła karierę modelki, bardzo szybko osiągnęła szczyt i trafiła do zestawienia 20 najseksowniejszych kobiet świata według portalu models.com. Teraz możemy podziwiać jej boskie ciało w kampanii chińskiej marki La Clover. 

Początkowo uczyła się gry na fortepianie i z woli matki śpiewała w chórze. Dopiero wygrana w lokalnym konkursie piękności w wieku 18 lat pozwoliła jej uwierzyć w siebie i swoją atrakcyjność. Karierę rozpoczęła dość późno, bo w wieku 19 lat w Paryżu. W 2007 roku zastąpiła Anę Beatriz Barros w kampaniach reklamowych Intimissimi, a 3 lata później została jej oficjalną ambasadorką. Pozowała również do katalogu Victoria's Secret oraz w kampaniach marek Guess i Beach Bunny. W 2010 roku wystąpiła w kampanii marki Armani Exchange, gdzie poznała swojego partnera, portugalskiego piłkarza, Christiano Ronaldo. Ich związek rozpadł się po dwóch latach. Rozstanie jednak nie wpłynęło zbytnio na życie modelki.  


Kampania La Clover jest uwodząca i pokazuje Irinę z różnych stron. Piękna Rosjanka dumnie prezentuje swoje kształty w 2-częściowych, kolorowych kompletach. Prezentowana kolekcja została stworzona zgodnie z obecnie panującymi trendami kolorystycznymi. Znajdziemy w niej zmysłowe koronki, błękit czy seksowną czerwień. Charakteru sesji nadaje spojrzenie Iriny, raz zmysłowe i ciepłe, a innym razem kuszące  i pożądliwe.





Późny start nie okazał się być zgubnym dla kariery Iriny. Można odnieść wrażenie, że stało się wręcz odwrotnie. Dzięki temu Rosjanka podejmowała bardziej dojrzałe decyzje i wiedziała jak pracować ciałem. I pomyśleć, że w szkole chłopcy nie lubili Iriny przez jej oliwkowy odcień skóry. 

czwartek, 18 października 2012

Biustonosz warty miliony - Fantasy Bra od Victoria’s Secret


Marki Victoria's Secret raczej nikomu nie trzeba przedstawiać. Do swoich kampanii reklamowych zatrudnia najgorętsze modelki, jej butiki odwiedza zawrotna liczba klientek, a coroczny pokaz, odbywający się zawsze w ostatnim kwartale roku, przyciąga na widownię oraz przed ekrany telewizyjne setki tysięcy osób. W tym roku pokaz ma się odbyć 4 grudnia i ścisłą tajemnicą było która z piękności założy Fantasy Bra - najdroższy biustonosz na świecie. Tajemnicy jednak długo nie dało się utrzymać i cały świat obiegła wiadomość, że w tym roku będzie to Alessandra Ambrosio.

W ubiegłym roku tego zaszczytu dostąpiła Australijka Miranda Kerr, która zaprezentowała na sobie wysadzany 3400 kamieniami szlachetnymi, w tym żółtymi i białymi diamentami, cytrynami czy akwamarynami. Wartość biustonosza oszacowano na okrągłe 2,5 miliona dolarów. Nie jest to jednak najdroższa propozycja pokazowa Victoria'a Secret. W 2000 roku Gisele Bundchen prezentowała na sobie komplet wart 15 milionów dolarów. W tym roku organizatorom nie dało się utrzymać kto na wybiegu zaprezentuje Fantasy Bra. W mgnieniu oka portale internetowe zalała fala zdjęć Alessandry prezentującej na sobie biżuteryjny, Floral Fantasy Bra. Choć największa niespodzianka już za Nami, warto poczekać do 4 grudnia i obejrzeć pokaz, by zobaczyć Ambrosio i pozostałe aniołki w akcji.  





Fot. fashiontelegraphcouk, lipstiqcom

wtorek, 16 października 2012

Debiutancka kolekcja bielizny projektu Caroline Woźniacki


Do tej pory byłyśmy przyzwyczajone, że na plakatach reklamujących bieliznę widzimy zachwycające sylwetki najpiękniejszych modelek na świecie. Jednak bardzo często reklamują one bieliznę sygnowaną własnym nazwiskiem. Obecnie nie tylko Gisele Bündchen czy Helena Christensen mogą tworzyć własne linie produktowe. We wrześniu tego roku do sklepów na całym świecie trafiła kolekcja bielizny sygnowana nazwiskiem duńskiej tenisistki polskiego pochodzenia, Karoliny Woźniackiej. 

11. rakieta na świecie rozpoczęła współpracę z duńską marką JBS produkującą bieliznę od lat 40tych XX wieku. Nazwa marki pochodzi od inicjałów jej założyciela, Jensa Bjerga Sorensena. Jest to największa firma produkująca bieliznę na Półwyspie Skandynawskim. Głównym założeniem marki jest tworzenie bielizny na światowym poziomie, z najwyższej jakości materiałów.

Na kolekcję Caroline Woźniacki składają się dwie linie. Pierwsza, z mikrofibry, to biodrówki, biustonosze, koszulki oraz stringi w zdecydowanych kolorach. Druga natomiast, bawełniana, to bielizna w mocnych kolorach i różnych wzorach. Poprzez tę kolekcję fani Karoliny mogą poznać swoją idolkę od bardziej prywatnej strony, co zostało podkreślone hasłem "This is me". Marka JBS zapowiedziała, iż co roku przedstawiane będą dwie, kolejne kolekcje sygnowane nazwiskiem tenisistki. 


czwartek, 11 października 2012

Trend alert: królewski burgund!

Kolory kamieni szlachetnych to wiodący trend u największych projektantów mody. Stonowane odcienie granatu, zieleni czy czerwieni niejednej z fashionistek zaparły dech w piersiach. Jednak wśród wszystkich, szlachetnych barw, jeden został absolutnym hitem zarówno na wybiegu jak i na ulicy. 
 
 
Burgund, bo o nim mowa, pojawił się w projektach m.in. Isabel Marant. Francuska projektantka udowodniła, że świetnie pasuje do stylizacji inspirowanych stylem kowbojskim. Dior natomiast w swojej kolekcji zaprezentował piękne, koktajlowe kreacje, które oddawały królewski charakter barwy.




Kolor czerwonego wina noszą wszyscy, choćby w postaci płaszcza, spodni czy swetra. Część z Nas decyduje się na burgundowe dodatki, które pięknie komponują się z musztardową żółcią czy głęboką, butelkową zielenią. Jest to kolor, który można nosić zarówno na co dzień, jak i na wieczór w zależności od typu i jakości tkaniny, z której uszyte są ubrania. Burgund jednak nie pasuje każdemu, a ze względu na ciemny odcień mogą dodać lat. Dlatego zawsze należy pamiętać, aby zachować równowagę w stylizacji, a zawsze będziemy wyglądać fantastycznie.

wtorek, 9 października 2012

Marloes Horst i jesienna kolekcja bielizny Emporio Armani


Nie ma obecnie gwiazdy, która nie posiadałaby choćby jednej kreacji z metką Emporio Armani. Pomimo, iż właściciel domu mody, Giorgio Armani, zaczynał od mody męskiej, szybko poszerzył ofertę marki wzbogacając ją o modę damską czy akcesoria. Idąc za ciosem poszerzył swoją działalność o projektowanie bielizny, którą reklamują najgorętsze nazwiska świata mody i show biznesu. 

W zeszłym roku ich kolekcję reklamowała Rihanna, która podczas sesji Stevena Kleina udowodniła, że potrafi być niezwykle zmysłowa i seksowna. W tym roku natomiast Emporio Armani postawiło na młodą Niderlandkę, Marloes Horst, która obecnie zajmuje 24. miejsce w rankingu najseksowniejszych modelek według portalu models.com. Czarno-białe zdjęcia wykonane przez włoskiego fotografa, Giampaolo Sgura, wprawiają w zmysłowy nastrój i ściągają uwagę nie tylko na jesienne propozycje włoskiej marki, ale i piękne ciało modelki, która pieszczotliwie nazywają divą bielizny. Pozostaje zgodzić się z opinią Emporio Armani i czekać na kolejny sezon, by móc podziwiać kolejną, niezwykłą piękność. 







Fot. fashiongonerogue.com 

środa, 3 października 2012

Helena Christensen zaprojektuje bieliznę!


Helena Duńska, tak o niej mówią. Przechadzała się po wybiegach u największych świata mody, zdobiła okładki Vogue, Elle czy Harper’s Bazaar, była również jednym z aniołków Victoria’s Secret. 



Helena Christensen swoją niebanalną urodą i zmysłem biznesu udowodniła, że można osiągnąć sukces nie tylko dzięki urodzie, ale i pracy. Modelka, redaktorka, businesswoman, a teraz również projektantka. Marka Triumph zaprosiła Dunkę do zaprojektowania sygnowanej jej nazwiskiem kolekcji bielizny, która ma trafić do sklepów w styczniu przyszłego roku. Nie bez przyczyny Helena została zaproszona do współpracy. Wcześniej, jako ambasadorka marki, reklamowała specjalną linię pod wymownym tytułem „Triumph Essence – The Luxury Collection”. Jakie będą projekty Christensen przekonamy się za kilka miesięcy. Póki co pozostaje nam podziwiać piękną Helenę, bo od takiego ciała aż trudno oderwać wzrok, nawet będąc kobietą. 







 Fot. sassisamblog.com, fashion-style.becomegorgeous.com

poniedziałek, 1 października 2012

Romantyczna biel


Biel jest kolorem, któremu najczęściej przypisane są czystość i niewinność. Jednak niesie on ze sobą również takie wartości jak doskonałe piękno oraz wierną miłość. Nie powinien zatem dziwić nas fakt, dlaczego tradycyjne suknie panien młodych są szyte we wszelkich, możliwych odcieniach bieli. Jednak równie ważna jak suknia jest bielizna, w której kobieta powinna czuć się wyjątkowo i zmysłowo. 

Odcienie bieli zdominowały również nowe propozycje Axami, z linii Extravaganza. Dostępne są modele w czystej, śnieżnobiałej bieli, ale także pojawiły się ciepłe odcienie écru występujące w połączeniu z czarnymi kokardkami i wstążkami.



Dzięki delikatnym materiałom bielizna prezentuje się niezwykle efektownie, podkreślając wszelkie walory sylwetki, a wspomniane detale dodają uroku, dziewczęcości i co najważniejsze wodzą na pokuszenie. A przecież biel podobno oznacza czystość...