Barwy kobiecosci by Axami

piątek, 22 lipca 2011

Wieczór filmowy we dwoje

Letnia pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza. Jesienna temperatura opanowała ulice. Musiałam odkurzyć moje deszczowe kalosze, wyciągnąć z szafy ciepły sweter i wełniane skarpetki...W taką pogodą nie lubię wychodzić na zewnątrz i dlatego postanowiłam piątkowy wieczór spędzić ze swoim ukochanym w domu.Mam na dziś świetny pomysł-wieczór filmowy.Wypożyczyłam  kilka filmów, które koniecznie należy zobaczyć tylko we dwoje!Postanowiłam się z Wami podzielić listą obowiązkowych, filmowych lektur:) Zaczynamy:

1 AWAY WE GO-"Rewelacyjna i zwariowana komedia Sama Mendesa, zdobywcy Oscara, twórcy "American Beauty", przeniesie nas w świat zakochanych, którzy poszukując swojego miejsca wyruszają w najbardziej fascynującą podróż jaką można sobie wyobrazić: zakładają rodzinę."- filmweb.pl

2 PAMIĘTNIK-Romans zdecydowania dla dwojga


3 JOE BLACK-"Zamożny magnat prasowy przyjmuje w swym domu przystojnego młodego człowieka, który zachowuje się z ogromną pewnością siebie. Młodzieniec oświadcza, ze jest zakochany w córce gospodarza. Pewne zjawiska sugerują, że jest przybyszem z innego świata."-filmweb.pl



4 ANNIE HALL-Klasyka gatunku


Znalazło się coś interesującego dla Was?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz