Barwy kobiecosci by Axami

środa, 22 lutego 2012

Moja inspiracja z Marilyn..

Oszołomiona ostatnią amerykańską produkcją ‘Mój weekend z Marilyn’, z fascynacją patrzę na sylwetkę tytułowej bohaterki  jako ikony seksapilu – Marilyn Monroe. Bardzo uderza mnie różnica między obowiązującymi obecnie trendami i tym, co niegdyś uważane było za kwintesencję kobiecości. Pełne kształty pań lat 50-tych i 60-tych poprzedniego stulecia, zostały wyparte przez korpusy bezkształtnych chudzielców, na których z trudnością prezentować można wyszukane stroje. 

weheartit.com

Lubię spoglądać na stare fotografie, bądź te stylizowane na owe, które przedstawiają  krągłe kobiety w cudownych zestawach bielizny.  Koronkowe staniki, pasy do pończoch z wysokim stanem, formujące opływową linię bioder ich właścicielek, a w końcu same nylonowe pończochy, stanowią dla mnie najbardziej seksowny w możliwych zestawów. Chętnie zatem przeglądam oferty firm bieliźniarskich, które choć w niewielkim stopniu potrafią zaprezentować tego typu komplety. Myślę, że w takich zestawach każda z Pań jest w stanie ostro zawrócić swojemu mężczyźnie w głowie. Spoglądając na cytat blond seksbomby – „Lubię nosić szałowe stroje, albo w ogóle nic”, mam wrażenie, że mamy ze sobą dużo wspólnego ;)

Axami, Ageng Provocateur, LeSenza, MarieJo L'Aventure


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz