Barwy kobiecosci by Axami

piątek, 7 maja 2010

W zdrowym ciele zdrowy duch…


… a w odpowiednim staniku ładny biust
Człowiek potrzebuje zmian w życiu. Potrzebuje celów, które będzie realizował, a przynajmniej próbował. Nowy miesiąc to i nowy cel – aerobik. Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nią śluby, wesela co oznacza, że odpowiednia figura będzie baaardzo potrzebna. Mam więc mocne postanowienie, aby zacząć ćwiczyć. Ja, mój brzuszek i moje uda, no i jeszcze koleżanka, która, notabene, wychodzi w kwietniu za mąż. I cóż – znów temat sprowadza się do bielizny (a nie mówiłam, że można o niej pisać latami?), bo aerobik to poważna sprawa przede wszystkim dla biustu. Skaczące piersi to widok, hmm, średnio ciekawy, nie mówiąc już o fizycznych odczuciach i stratach na samej kondycji piersi (mam na myśli niechybny proces opadania piersi, bo naciągają się tzw. wiązadła Coopera). Proponuję więc specjalnie przygotować się na spotkanie z ćwiczeniami. Zaczynamy od stanika. Można wybrać typowo sportowy – zazwyczaj pani w sklepie pokaże nam kilka najnowszych modeli. Są to staniki często bezszwowe, aby nic nie uciskało, wyprodukowane ze specjalnego materiału, który się nie rozciąga tak szybko jak przy stanikach niesportowych i zdecydowanie lepiej i szybciej wchłania pot. Moje propozycje:

Kombinacje typu bluzka z wszytym stanikiem , np. z Nike czy masywne staniki jak Lonsdale

www.crunchgear.com

Możesz pokusić się o takie rozwiązanie jak top Reebok, który ma z przodu podwójną warstwę materiału z gumką imitując w ten sposób stanik

www.reebok.pl


Uważaj na zapięcia staników. Jeśli nie zdecydujesz się na biustonosz typowo sportowy to wybierz stanik z zapięciem z przodu, które nie będzie się wbijać w plecy podczas wykonywania brzuszków i tu na przykład dobry, ale niekoniecznie gustowny Enel Sports Bra


www.plussizeclothing4me.com

Zdania podzielone są natomiast co do fiszbin – cześć kobiecych ekspertów mówi, że przy dużym wysiłku sam materiał, choćby najlepszy, nie wystarczy więc fiszbiny są absolutnie konieczne. Druga połowa zaś twierdzi, że jakie by nie były owe fiszbiny to i tak otarcia mogą się zdążyć. Ja sugeruję kierować się w tej kwestii zdrowym rozsądkiem i wiedzą o NASZYM biuście.

Pozdrawiam i lecę na aerobik rzecz jasna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz