Restrykcyjna dieta i ostra gimnastyka? Okazuje się, że wcale nie musi tak być - gwiazdy zaczęły jeść, a magazyny odważyły się na sesję z modelką o baaardzo zaokrąglonych kształtach... Zobaczcie same:)
Wszystko zaczęło się od Karla Lagerfelda i jego kontrowersyjnych opinii dotyczących puszystych kobiet. Co więcej, projektant sam do szczupłych nie należał i dopiero kilka lat temu spektakularnie schudł jednocześnie wyrażając swoje uwielbienie dla bardzo szczupłych modelek. Pomimo owych deklaracji zgodził się na współpracę z lubiącym iść pod prąd V Magazine i tak powstała intrygująca sesja zdjęciowa do specjalnego numeru w całości poświęconemu kobietom z nadwagą.
Dyrektor kreatywny Domu Mody Chanel zaprosił do paryskiego mieszkania samej Coco, tancerkę rewiową o pseudonimie Miss Dirty Martini. Celem była intrygująca i pełna pozytywnej energii sesja zdjęciowa dla wspomnianego "V Magazine". Czasopismo wypełniały zdjęcia pulchnych modelek w bikini, obcisłych dżinsach i kusych topach. „Wydanie specjalne ma być hołdem złożonym prawdziwej kobiecości, manifestem przeciwko dyktaturze chudości” - głosił redaktor naczelny pisma Stephen Gan. Przez wzgląd na wcześniejsze opinie projektanta - udział w takim projekcie był co najmniej zaskakujący. Niemniej, Lagerfeld pokazał, że umie łączyć dystans z poczuciem humoru, w końcu liczy się pomysł, a nie rozmiar!:)
Axami to jedna z najbardziej znanych w Polsce i Europie marek bielizny damskiej na poziomie lux. 12 lat istnienia na rynku to ponad 300 modeli, które zdobyły uznanie milionów kobiet. Marka dba przede wszystkim o wysoką jakość wykonania i najwyższej klasy materiały, które połączone z pasją projektowania bielizny, wyczuciem stylu i aktualnych trendów mody tworzą modele na miarę XXI wieku. Axami to klasyka polskich producentów bielizny.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz