Barwy kobiecosci by Axami

wtorek, 24 maja 2011

Walka o piękne ciało na Lato!


Lato bliżej niż Wam się wydaje! Czy zaczęłyście się już rozglądać za strojami kąpielowymi? Muszę szczerze przyznać, że ja jeszcze się nie odważyłam. Może ujmę to inaczej – postanowiłam, że zanim wbiję się w najnowsze kolekcje zadbam nieco o wygląd mojego ciała. Jogging o którym wspominałam kilka wpisów wcześniej już uskuteczniam – mniej więcej trzy razy w tygodniu. Efekty powoli zauważam! Za każdym kolejnym razem wydłużam trasę, łatwiej mi się oddycha jak i wysmukliły się moje nogi. Ciągle jednak nie jestem do końca zadowolona z wyglądu mojego brzucha i ramion. Postanowiłam, że oprócz biegania codziennie rano tuż po przebudzeniu będę robić krótką rozgrzewkę, po której na zmianę rzeźbić będę mój brzuch i ramiona.
Chcecie poznać kilka moich niezawodnych ćwiczeń?
By mieć piękny brzuch a przy tym nie za bardzo się namęczyć (Nie cierpię ćwiczeń na te partie mojego ciała!) robię:
1. Nożyce
Leżąc płasko na plecach rozkładam ręce na boki. Trzymając napięte mięśnie brzucha unoszę wyprostowane nogi i krzyżuję je na zmianę nad podłogą. Plecy muszą cały czas przylegać do podłogi. Wykonuję je w kilku seriach po 2-3 minuty.
2. Rowerek
Kładąc się na plecach, ręce daj za głowę. Podnoszę prawe kolano w kierunku klatki piersiowej i dotykam je przeciwnym (lewy) łokciem. Następnie rozpoczynam powolne pedałowanie poprzez dotykanie łokciem przeciwnego kolana. Mięśnie brzucha trzymam naciągnięte i pamiętam o tym, by oddychać spokojnie. Kontynuuję pedałowanie przez 12-16 powtórzeń.
3. Przyciąganie kolan 
Kładę się na plecach. Moje nogi są ugięte w kolanach, stopy stawiam na podłodze blisko pośladków. Przyciągam kolana do klatki piersiowej odrywając przy tym stopy od podłoża. Podnoszę głowę w kierunku kolan. Wytrzymuję w tej pozycji 5 sekund. Następnie wracam do pozycji startowej. Wykonuję to ćwiczenie 10-15 razy.

Meczące.. ale gdy chce się mieć brzuch jak te Panie: (!)

google.com
 Na kształt moich ramion wpływają natomiast ćwiczenia z handelkami:
1. Podnoszenie typ A
Pozycja wyjściowa: Ręce mam opuszczone swobodnie wzdłuż tułowia, w odległość okolo 10cm od ciała. Dłonie są skierowane do przodu.
Ruch: Przyciągam hantle do barków poprzez zgięcie łokcia, nie zmieniając kierunku dłoni.
Powtórzenia: Najpierw 10 powtórzeń wykonuję obiema rękami, a potem każdą z osobna po 12.

2. Podnoszenie tym B
Pozycja wyjściowa: Analogiczna jak powyższa, z tym że dłonie mam skierowane w tył.
Ruch: Przyciągam hantle do barków, wykonując ruch w tej samej płaszczyźnie, jak w ćwiczeniu 1, nie zmieniam przy tym kierunku dłoni.
Powtórzenia: Najpierw 10 powtórzeń wykonuję obiema rękami, a potem każdą z osobna po 12

3. Podnoszenia typ C

Pozycja wyjściowa: Analogiczna do tej z ćwiczenia nr 2.
Ruch: Przyciągam hantle do barków starając się, aby hantle w każdej chwili były jak najbliżej ciała.
Powtórzenia: Określoną ilość powtórzeń wykonuję obiema rękami - zazwyczaj po 12 na każda rękę.
Ciężar hantli tak bardzo mi nie ciąży gdy patrzę na mój cel którym sa pięknie wyrzeźbione ramiona.

google.com
Jaki jest Wasz sposób na zgrabną sylwetkę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz