Barwy kobiecosci by Axami

piątek, 20 stycznia 2012

Makijaż godny szaleństw karnawału

Od kilkunastu dni wciąż pozostaję w klimacie karnawałowym. Sen z powiek spędza mi ogromne wyjście, które szykuje się pod koniec tego miesiąca. Kreację mam już zakupioną, ale chcąc wyglądać olśniewająco musiałam przemyśleć również koncepcję makijażu. Ostatecznie zdecydowałam się na odsłonę złota w wersji smoky eyes łącząc w ten sposób dwie panujące tendencje karnawału 2012.
źródło: google.com
Smoky eyes królują w wersji night make up już od dobrych kilku sezonów, w tym roku jednak ciemna paleta kolorystyczna, ustąpiła miejsca innym wariacjom kolorystycznym. Jak dla mnie - świetnie!
źródło: google.com
Złoto jest tutaj wspaniałym rozwiązaniem. Pozwala stworzyć make up oka, który uwodzi i nadaje Twojemu spojrzeniu iście przenikliwy charakter. Ważne by nie zestawiać tego typu makijażu oczu z odważną barwą ust! Co za dużo to nie zdrowo!
źródło: google.com
Spokojnie natomiast można pójść w drugą stronę i zaczarować towarzystwo czerwienią warg. Ten trend jest w obecnym sezonie szalenie modny, więc jeśli macie dość mocnego makijażu oka postawcie na seksowne usta.
źródło: google.com
Ich dopełnieniem może być delikatny makijaż oka, któremu jednak nie przeszkodzi 'extra para' rzęs, które możecie doczepić u nasady, a które nadadzą Waszemu spojrzeniu kociego charakteru.
Oczarujcie Wasze towarzystwo nienagannym make upem! Tylko pamiętajcie o zasadzie Wyraziste oko - delikatne usta, bądź odwrotnie - nigdy nie razem ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz