Barwy kobiecosci by Axami

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Niech żyje bal!

Karnawał trwa! A skoro trwa, to oznacza to tylko jedno – czas na zabawę! Kreacje zakupione? Stylizacje na wielkie wyjścia przygotowane? Ja osobiście rozejrzałam się nieco po sklepowych propozycjach i skompletowałam trzy sukienki, z których każda pasuje mi na inną imprezę! Na dość nudny bal organizowany przez biuro mojego lubego wybrałam srebrną, (bo to w końcu ten czas!) sukienkę bez rękawków, do kolana. Dobrałam do niej szpilki w neutralnym kolorze, uroczą torebeczkę, dyskretne kolczyki i czarny żakiet. Bielizna, którą wybiorę będzie w podobnej tonacji. Stawiam na koronki! Chcę się czuć wyjątkowo J
marynarka - top shop, sukienka - top shop, torebka - accessorize, buty - deezee, kolczyki - apart 

 Na domówkę do mojej przyjaciółki założę sukienkę z motywem lamparcich cętek! Urzeka mnie tym jaka jest seksowna! Udało mi się kupić na przecenie świetną obrożę, która jest obecnie hitem, a która zrobi ze mnie prawdziwego kociaka! Świetnie będzie się prezentować z czarno-złotymi szpilkami, kopertówką z motywem węża i czerwienią moich ust. Tym razem moja bielizna będzie bardziej zabudowana. Założę figi z wysokim stanem, które ładnie uformują sylwetkę. Myślę, że ostateczny efekt powali mojego mężczyznę na kolana! ;)
sukienka - top shop, naszyjnik - h&m, szminka - mac cossmetics, torebka - river island, buty - bruno frisoni

Dostałam również zaproszenie do nowo-otwierającego się klubu. Idę! Będzie tam cała śmietanka, a i zaproszony DJ jest jednym z moich ulubionych, więc na pewno się tam pojawię! Zamierzam błyszczeć, dosłownie! Kupiłam fantastyczną, mieniącą się niczym zorza polarna sukienkę na jedno ramię. Założę do niej słodkie sandałki w kolorze czerni i fuksji i złotą bransoletę. Zamierzam całość zaprezentować z moją minimalistyczną torebką i metalicznym grafitem paznokci. Czuję, że będzie to niezapomniana impreza. A bielizna? Oczywiście w kolorze fioletu - seksowna i powalająca!
sukienka - top shop, buty - tosca ble, bransoletka - h&m, torebka -  top shop


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz