Barwy kobiecosci by Axami

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Złote globy w powiększeniu

Pozostając w klimacie filmowym i pamiętając wciąż o karnawale, pozwoliłam sobie przyjrzeć się bliżej śmietance towarzyskiej Hollywoodu, który zawsze jest wyznacznikiem wielkiego stylu! Gwiazdy miały okazję zaprezentować nienaganne figury, fryzury i zdobne kreacje na kolejnym rozdaniu Złotych Globów będących, jak większość z nas wie, zapowiedzią dla nagród Oskara! Zjechali się wszyscy! A niektóre z Pań wyglądały wprost przepięknie! Pozwoliłam sobie zaprezentować tylko te aktorki, które swoim wyglądem totalnie mnie zachwyciły, a także te, które, mimo mojej wielkiej dla nich sympatii, rozczarowały swoją prezencją.  Najpierw nienaganne boginie! 


Aktorki młodego pokolenia - Sarah Hyland  i Emma Stone zachwyciły mnie swoim wyglądem! Mimo bardzo młodego wieku (Sarah 21, Emma 23), idealnie dobrały kreacje do typu urody łącząc je z pięknym makijażem i gustownymi upięciami fryzur. Wyglądały niemal tak pięknie jak "weteranki" czerwonego dywanu - Salma Hayek i Charlize Theron! Kreacja pierwszej rzuciła mnie na kolana. Salma wygląda jak pradawna bogini, natomiast Charlize ujmuje mnie swoim seksownym lookiem. Podoba mi się u niej po prostu wszystko - zaczynając od pięknie zaprezentowanego dekoltu, na gustownej ozdobie do włosów kończąc.
Mniej przychylne oceny otrzymały ode mnie panie - Reese Witherspoon, Zooey Deschanel, Michelle Williams czy Madonna. 

Nie zrozumcie mnie źle. Panie błyszczały na czerwonym dywanie, ale ich stylizacje nie do końca mi się podobały. Kreacja Reese jest, powiedziałabym - zbyt sztampowa. Mam wrażenie, że zarówno sukienka kompletnie nie oddaje jej osobowości, jak i włosy, czy makijaż również nie powalają. Bywało, że prezentowała się o wiele lepiej! Zooey, mimo iż jest jedną z moich ulubionych aktorek, wygląda jakby się nieco bardziej przebrała, aniżeli ubrała na tą uroczystość. Michelle, mimo iż dostała na gali nagrodę 'Najlepsza, kobieca rola pierwszoplanowa', kreując ikonę - Marylin Monroe, sama wyglądała jak uboga pensjonarka. Na prawdę Michelle, mogło być lepiej. Madonnie podczas rozgania nagród również się poszczęściło, nie mniej jej sukienka nie wygląda jak majstersztyk, ale jak eksperymentalna moda z geometrią w tle. Mam nadzieję, że na gali oskarowej lepiej się Panie zaprezentujecie ;)

A według Was kto wyglądał najlepiej podczas gali? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz