Barwy kobiecosci by Axami

środa, 18 maja 2011

Atrakcyjna Mama.

Zbliża się Dzień Matki. Trudno nie zauważyć, że to już za tydzień skoro na każdym kroku napotykam informacje o tym, jaki prezent jest na tą okazję najbardziej odpowiedni. Moja mama dostanie ode mnie w tym roku zaproszenie do Spa. W pakiecie znajdują się - masaż gorącymi kamieniami, zabieg kosmetyczny – ultracalming oraz czekoladowa maseczka dla ciała. Na pewno się ucieszy, bo mimo iż ma już ponad 50 lat, wciąż bardzo lubi dbać o siebie. Regularnie jeździ na rowerze, odwiedza fryzjera oraz kosmetyczkę. Patrząc na nią chciałabym wierzyć, że i ja w jej wieku, jako już dojrzała matka, tak pięknie będę się prezentować. Chciałabym. W ogóle uważam, że macierzyństwo wbrew wielu opiniom, nie odbiera kobietom ich atrakcyjności. Wśród wielu gwiazd, niezależnie od wieku, możemy odnaleźć tego wspaniałe przykłady. Pozwoliłam sobie wybrać kilka, w różnym wieku, które są dopiero na początku swojej kariery macierzyńskiej. Zarówno w momencie spaceru z dzieckiem jak i na czerwonym dywanie muszę przyznać, iż prezentują się cudownie!

Ashley Simpson (młodsza siostra Jessiki) 20 letnia mama.
      
google.com  
 
Jessica Alba – lat 30
google.com        
 
Halle Berry – mama w wieku lat 40
google.com 
 
Na sam koniec (nie mogłam się oprzeć!) Seksowna Salma Hayek ze swoją córeczką. I kto jeszcze mi powie, że będąc mamą przestaje się być atrakcyjną kobietą?
Żródło - google.com/ Ubrania - top -H&M, Viyella Smart Jeans, pasek -Aleksander McQueen, bielizna - Axami, zegarek -Silverstone Cicrle


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz