Barwy kobiecosci by Axami

czwartek, 13 października 2011

Kilka gadżetów na jesienne szarugi

Znacie to uczucie, gdy nadchodzi jesień i po całym dniu pracy marzycie tylko o gorącej szarlotce, kubku świeżo zaparzonej herbaty i miłej lekturze? Ponieważ pogoda za oknem nie zachęca nie spieszycie się z wyjściem na dwór, a bardziej zaczynacie doceniać zacisze własnego mieszkania. W celebracji procesu oddawania się miłej lekturze przydać może się Wam kilka gadżetów, które zapewnią komfort i ciepło. Na pewno niezbędną okaże się dobra lampka, która rzucanym światłem oświetli wnętrze pokoju i pozwoli na lepsze dostrzeżenie ciągu liter, słów, zdań. Istotnym wydaje się być również kubek, w którym zanurzony zaparzacz pozwoli uzyskać ulubiony napar. Mała miseczka o finezyjnym kształcie będzie częstować Was łakociami, a wygodna poduszka miło wbije się w zagłębienie karku. Dla zmarzluchów idealnie sprawdzi się ciepły koc, a co bardziej wymagający odnajdą ukojenie dzięki termoforowi w kształcie ulubionego zwierzaka. Jeśli dodacie jeszcze do całego ekwipunku zestaw do czekoladowego fondue – możecie mieć pewność, że nie prędko będziecie chcieli wyjść z domu. Jeżeli jednak będziecie musieli opuścić Waszą, spokojną przystań, proces ten ułatwi Wam porcelanowy kubek termiczny w kształcie kartonowego kubka do kawy, do którego wlać możecie gorące kakao. Co sądzicie o takich gadżetach na jesienne szarugi?

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie niezastąpionym gadżetem jest kubek termiczny. Odkąd kupiłam sobie na https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/termosy-i-kubki-termiczne mój pierwszy taki gadżet, to mam go praktycznie zawsze przy sobie. Z racji małych gabarytów, kubek mieści się z powodzeniem nawet w mojej torebce, przez co moją ulubioną kawą mogę raczyć się gdziekolwiek jestem.

    OdpowiedzUsuń